Football League Cup: Arcade Soccer Simulator
Assemble the perfect squad of players, choose your favourite team and get ready for exciting football battles. The game offers you the opportunity to fully customise your team: select players, play strategies and adjust tactics based on the strengths of your players.
Plan your game to achieve superiority over your opponent and win the trophies that every true football fan dreams of. Prepare your boots, choose your team and go conquer the tournament table!
Play with a friend in multiplayer mode, creating team confrontations that will give you unforgettable moments and exciting emotions! Time to score goals and become a champion!