For a Vast Future
The people of Seralia experienced a devastating war. While most of them fight over scraps, the corrupted government schemes to take revenge using a secret weapon – secret and deadly. Join a group of heroic outlaws and stop this madness.
Whack every pixelated crook that stands in your way. For a Vast Future uses a classic turn-based formula with some extra twists. Every fight you win makes your allies stronger.
Collect powerful weapons and upgrade your characters. Turn them into demolition experts, master marksmen, or the most agile warrior in a room. Choose your way to become unstoppable.