Forever Lost: Episode 1
Questions racing through your mind. Is this a waking nightmare or a half-forgotten dream? Who are you? Where are you? How long have you been here and how do you escape?
The answers are somewhere, but where? In the world you have found yourself trapped in or simply your own mind?