Forgotten Hill Disillusion
Welcome to Forgotten Hill Museum, a place where the past, the present, nature, art and the unknown are exhibited!
Do you want to have the best experience of this visit? If so take some advice: never believe your eyes. Forgotten Hill Disillusion is a first-person point and click game with a horror and grotesque atmosphere, focused on solving puzzles and riddles in order to discover the secrets of the disturbing town of Forgotten Hill.