Forgotten Memories
In Forgotten Memories, you take on the role of Rose Hawkins, a determined police detective who finds herself caught in a web of enigmatic events while investigating a strange case. As Rose wakes up in an eerie unfamiliar place, she encounters Noah, a mysterious and striking woman who offers her a deal. This precarious alliance promises to aid Rose in her investigation but at what cost?
Forgotten Memories is a third person Survival Horror game combining exploration, reflection, puzzles, action and survival where gameplay is centered around fear mechanics.
A spiritual successor to the greatest horror games of the ‘90s, Forgotten Memories is a true classic survival horror game redefined for modern audiences.
Forgotten Memories combines deep psychological narratives, beautifully rendered environments, and smooth gameplay action into a fantastic horror experience you will never forget.