Formula Bit Racing DX
Formula Bit Racing DX is a fun arcade racing game that’s influenced by the classic arcade racing games of the early 90’s. Each curve and each lap in Formula Bit Racing DX recreates classic arcade gameplay and offers you unbound speed limits of fun. Full throttle and enjoy!
Featuring the fast and exciting gameplay that the genre is known for, Formula Bit Racing DX captures the essence of the old school racing games with crisp low poly visuals, retro soundtrack and high speed action. Start your engines and prepare for the craziest and most addictive racing game ever. Fast-paced racing game with a fresh interpretation of the old school racing games.