Featuring the fast and exciting gameplay that the genre is known for, Formula Retro Racing captures the essence of old school racing games with low poly graphics, a retro soundtrack and high speed action. This revival of the classic-arcade racer takes advantage of modern hardware with smooth high-frame rate visuals as well as improved car handling and physics.