FoxyLand Collection
Help Foxy Fox on a dangerous journey to rescue his love, Jennie. Without your help, Foxy won’t be able to save her!
Embark on an adventure to rescue Jennie! Jump and dodge past challenging enemies and traps while collecting gems and cherries across 36 levels.
Dress up Foxy by purchasing additional accessories for him using the cherries you collect on your journey!
After a peaceful day looking for cherries, Foxy’s children were kidnapped by the mean Wolfie brothers. Now it’s up to Foxy and Jennie to rescue their children!
Jump, leap,and wallkick to bypass enemies in order to reach the end of the stage to rescue Foxy’s puppers across the island. Play as both Foxy and Jennie in cooperative multiplayer.