FoxyRush
Foxy is a little fox who loves to eat cherries. One day, when he fell asleep, his supplies were stolen!
Now he has to go through many levels and collect all the cherries to get his supplies back. Embark on an exciting journey through dense jungles, air clouds, and lava caves!
To complete all the levels and get your berries back, Foxy will have to show his dexterity, speed, and ability to solve puzzles.