Freakout: Calamity TV Show
Freakout: Calamity TV Show is a juicy Top-Down-Dual-Stick-Shooter inspired by old school arcade games and more recent Die & Retry shooters.
In a disturbed dystopia filled with mutants and killing machines, you’re the star of a reality show which might get a bit too real. Fight your way through the deadly enemy waves, join the revolution, and try to take down the evil Fizzy Corp.