Freaky Awesome
Freaky Awesome is a roguelite with randomly generated environments, permadeath and a whole lot of gradually unlocked content. Freaky Awesome raises the degree of madness! During the fight, you can mutate into a new form with unique mechanics and quickly adapt to survive. In addition to mutations, you can unlock skills and objects that affect mechanics and gameplay. Play solo or co-op with your friends!