Freddi Fish 2: The Case of The Haunted Schoolhouse
Good thing super-sleuths Freddi Fish and Luther are on the case. Their plan: build a trap to capture and expose the phony ghost. To reach their goal the two friends need your child's help to find a few things-and the list of items changes every time they play. Kids will dive right in to direct this undersea mystery filled with old friends, new faces and a festive sing-along soundtrack.