Freddi Fish and the Case of the Missing Kelp Seeds
Help underwater detective Freddi Fish and her finny friend Luther solve the case. Explore underwater caves, deep canyons and colorful reefs, and discover fascinating places like King Crab's Castle and A Sunken Ship Out of Time, in an effort to save the reef. Children use logical thinking and reasoning skills as they gather information and then use what they have learned to solve the mysteries of the sea!