Froggy Bouncing Adventures
Froggy Bouncing Adventures is a cute, miniature puzzle platformer starring the eponymous Froggy the Frog.
When Froggy’s buddy, Buzzy, disappears through a mysterious portal, it’s up to our amphibian hero to come to his friend’s rescue. Get ready for 60 levels of jumping and dashing, accompanied by a cozy aesthetic with colorful pixel art and relaxing music. Froggy will need to travel four different biomes with your help!