Frontline Zed
Manage your time by day - search for weapons and survivors, or keep your defenses repaired. Hordes of zombies are waiting for your flesh! Will a wood wall stop them?
Two hours of intense, action-driven gameplay. Can you make it through America and reach a final rescue destination? Gather, ledge zombies and survive!