Frozen Friends - Escape the Forest
Help the Ice Queen escape the frozen forest and make it back to the kingdom all while avoiding evil monsters along the way!
Collect coins and use them to open up MAGIC treasure chests filled with more Frozen Friends to collect and play with! Play as Black Beard, Greta Goblin and MANY, MANY MORE!
Also use your coins to buy POWERUPS to last longer in this endless frozen adventure! Magical powerups like the invincibility shield will help you avoid enemies and reach high scores!