Fruit Attack!!
Fruit Attack!!! is all about ... funny fruits. Your mission: Aim and shoot delicious fruits at each other. If two of the same type meet, they transform into an even bigger fruit. Master spectacular combos by transforming several of the treats with one throw. Can you reach the giant cherry - the ultimate fruit? Show what you're made of!
Compete against a friend in 2-player mode and fight for the highest score. Either against the clock or in the exciting attack mode. In the latter, collect as many combos as possible to teleport nasty marble balls into your opponent's playing field and thwart their plans. Total party fun!