Frutakia 2
Frutakia is back and better than ever! Match 3 or more fruits and level up! Go ahead and move any row up or down! Simple and smart gameplay, ideal for short periods of time, like on buses or trains.
You must make clever groups of 3 or more cascade lines with the same fruits in any direction!