Fuga: Melodies of Steel
Fuga: Melodies of Steel is a RPG where you place children on the different gun turrets in a tank, each with their own characteristics and skills, to stand up and fight against the enemy.
Taranis, the giant tank sheltering the children, conceals many mysteries and somehow seems to have its own will. In situations of crisis, it can release a forbidden weapon, the dreadful Soul Canon.
In this RPG, many choices have to be made in order to progress... but taking the safest road may not always be the best option.