Full Metal Furies
FULL METAL FURIES puts an emphasis on team play with a unique combat system where everyone is important. Work together to defeat special enemies, string organics combos to deal massive damage, and save a war-torn world that is battling itself to extinction. Play on the couch or online with friends, and make it a party for up to four players! Or go solo in single-player, and show off your skills through a Pick 2 quick-switch system that retains all the nuances of multi-play.