Funghi Puzzle Funghi Explosion
Easy to play alone and fun with a friend, this puzzle game is great for beginner or veteran alike. The rules are simple: gather up three of the same Funghi to make them disappear.
Funghis will sprout on the log depending on how many blocks you've cleared. When the log is full, the Funghis will be loaded into a box, earning you points.
Solve the detective challenges Cromwell gives you in this mode to improve your Detective IQ.