Funko Fusion
Play through iconic worlds and mashup characters inspired by some of your favorite franchises in an action-adventure game with uniquely authentic, irreverent humour from the creative minds of 10:10 Games.
Express your fandom with 60+ unique playable characters from more than 20 fan-favourite franchises, all lovingly recreated in Funko Pop! form. Explore incredible worlds inspired by Jurassic World, Back to the Future, JAWS, The Thing, Chucky, Battlestar Galactica, Hot Fuzz, The Umbrella Academy, Five Nights at Freddy’s, Masters of the Universe, Invincible, and many more!
See the world of Funko come alive in a one-of-a-kind celebration of pop culture.