FIGHT A TERRIBLE DARKNESS
Furwind is a colorful, pixel art style, action-platformer game that evokes the challenging classics of the old days. Embark on this epic adventure in which a little fox will fight the ominous darkness that is invading its world.
The old war between ancestors​ ended with the imprisonment of one of them. Darhûn, who was caged for eras, has been released from his captivity and is ready to take the dark and madness to the forest.
​If you like the classic platform games, colorful pixel art style, an OST that will immerse you and challenging adventures, Furwind is your game!!