Future Aero Racing S Ultra - FAR S Ultra
Enjoy the fast and futuristic arcade races we present to you in FAR S ULTRA. Make sure you win the desired gold cups in the 5 championships of F.A.R. S ULTRA. Our 5 levels of difficulty and a total of 25 cups are waiting for you!
Let them know who the best driver is along 15 exciting circuits in which you will have to face off the most adverse weather conditions such as rain, snowstorms and sand tornadoes. You can also increase your pilot level, unlock the 10 teams and that way overcome the 30 challenges that FAR S ULTRA has in stock for you.
Compete against yourself in the Time Attack mode or have fun with up to 4 friends on the split screen in Custom mode, where you can set up your own championship.