GERRRMS
Gerrrms is a party brawl game that puts you in the role of a microorganism fighting against its single-celled opponents.
Flag - grab that flag and hold it tight. The longer you hold it, the closer you are to victory.
Bomb - ever tried to hold a hot potato? When the timer goes down, the bomb will explode.
Synapse Snatch - everyone has their own-colored corner. The task is to grab the ball and carry it with you to your corner.
Gobble - oh, look, the delicious germ food is appearing in random locations! Make sure you devour as much as you can.
Take Over - pay attention to shiny spots popping up on the field’s walls. If you bump into them, they will turn into your very own spikes!
No friends coming over? No worries! The single player mode will keep you hooked for hours!