RACE ANYTIME, ANYWHERE
Step into a career as a pro-racer, mastering the world’s fastest cars to win motorsport’s most exciting races, from the hallowed asphalt of the Indianapolis Motor Speedway to the narrow city streets of Barcelona.
From the McLAREN 12C GT3 to the MAZDA RX-7 (FD3S) DRIFT TUNED, unleash Muscle Cars, Super Modified motors, Hypercars, Hot Hatches and a huge range of other high-performance rides across a ton of tracks, roads, laps and loops.