GRISAIA PHANTOM TRIGGER 01 to 05
Some time has passed since Yuuji Kazami and his friends fought for their lives in a fierce battle, and a new generation of heroines gather at Mihama Academy, which has been reinstated as a 'specialist training school'.
Taking place in the same world as The Fruit of Grisaia, new characters bring an exciting fresh take in this brand new series!