GROOVE COASTER WAI WAI PARTY!!!!
With Active Controls, you can play by shaking the Joy-Con controllers. Experience the groove in a variety of songs, only possible on Nintendo Switch!
In this mode you can choose from two types of play. In Casual Versus, players of any ability level can enjoy the game together, and in Hardcore Versus, players compete to show off their true skill!
A massive line-up of music, featuring J-pop hits like ""Lemon"" and ""U.S.A.,"" anime songs, Vocaloid and Touhou Project arrangements, as well as popular original songs from the Groove Coaster series!
Featuring characters from VTubers and Vocaloid, to the Touhou series and more! These characters will feature in songs, as avatars and game navigators, and appear throughout various scenes!