GUILT BATTLE ARENA
Engage your friends and family in frantic, couch multiplayer battles and co-op combat. As a member of The GUILT Patrol, you must battle the Dreadful Judge and his evil minions to bring peace back to the galaxy.
In this frantic 2D couch combat game, you have one bullet to fire at your opponents. After firing your gun, you must rebound your bullet before firing again. This grin-inducing mechanic introduces a new strategic element where thinking about where your bullet will land is as important as where you shoot!
1-2 player co-op or 2-4 player* versus mode. This is a game that begs to be played together with friends and family.
Select from 10 player costumes to start with, and unlock an additional 35+ wacky costumes during your quest to protect the galaxy!