Explore the very first game that started one of the biggest fighting game franchises - released on its 20th anniversary!
Discover where one of the best and mechanically richest fighting games descends from - at home and on the go on Nintendo Switch!
The first of the gorgeous 2D sprites games of the franchise, with incredible mechanics!