GUNKID 99
Gunkid 99 is a fast and frantic SCORE CHASER shoot'em up platformer inspired by arcade style games. The goal of the game is to earn as high a score as you can by collecting weapon drops throughout a run (and thereby changing your weapon in the process). Unlock and play across numerous hand-crafted stages in two modes, dodging level hazards and fighting off a unique garden variety of enemies.