Galactic Wars EX
The invasion is imminent and only you can put an end to this galactic alert! Inspired by genre classics and packed with nostalgic gameplay elements, Galactic Wars EX goes the extra lightyear by using real hardware palettes and specs for pixel perfect authenticity!
Select from 3 unique ships, each with strengths and weaknesses balanced to match your preferred playstyle, then launch into side-scrolling action against swarms of bug-like baddies ready to cut your mission short.