Galaxy Mania
Galaxy Mania! This captivating puzzle game combines the excitement of merging celestial bodies with the challenge of action puzzle gameplay. As you navigate through the cosmos, your goal is to merge matching planets, stars, and asteroids to create even more magnificent celestial formations.