Garden Simulator
Fresh vegetables, healthy fruits and beautiful flowers - now you have the chance to take care of your own allotment and harvest the crops. Boredom at home is a thing of the past - today you’ll enjoy nature. Cultivate your own virtual garden, take care of the plants, then harvest and sell them.
With Garden Simulator you’ll get your own patch of land, place decorational elements, and nurture the plants, before you harvest them. The richer your yield, the more you can sell and the more money you can spend to enhance your piece of paradise. With countless unlockable features and additional content, your green thumb will be challenged to the max!