Garden of the Sea
Garden of the Sea is a chilled-out first-person life sim where you play, craft, and explore at your own pace. Get to work adventuring and make progress, or stay where you are and let things gently take their course. You’ll be fine either way. There are no fail states here, just different ways to win.