Gardener's Path
Gardener’s Path is a top-down turn-based puzzle game, about fighting giant insects and protecting underground gardens.
Solve increasingly elaborate puzzles scattered throughout 60 handcrafted gardens, each one with their own set of friends and foes. Take the advantage in a fight by wielding powerful artifacts, allowing you to travel back in time and perform elemental attacks.