Garten of Banban
Banban’s Kindergarten which has earned a special place in every kid’s heart was once the go-to kindergarten for any parent who needed their children to attend a reputable learning facility. Thanks to Banban And Friends Gang, the establishment’s mascots, you could never be lonely at Banban’s.
This was the case until everybody within the place suddenly vanished on a seemingly normal day, now you and your trusty drone must explore the establishment and find out what happened.