Garten of Banban 4
Nowhere to go but down! Continue where Garten of Banban 3 left off and explore the mysterious underworld! Avoid the unpleasant residents of the facility, make friends with ones who aren’t out to get you, and find your child.
With an entire underworld for you to explore and survive, you will be having plenty of opportunities to finally make some friends. Despite the suspicious lack of humans in the entire establishment, you will never feel alone! In Banban’s Kindergarten, there are friends to be made in every corner!