Garten of Banban Bundle: 1 + 2
Explore the abandoned underground levels of Banban's Kindergarten in Garten of Banban 1 & 2. Delve into the bizarre, suspiciously abandoned underground facility in search of your missing child. Can you find them before the facility's residents find you?