Gauntler
As a young adventurer dives into the unknown cave in pursuit of mystical gauntlets, he gets trapped and sent deep down into the magical caverns. Now he needs to get to the surface no matter what dangers await him along the way, using the hidden powers of gauntlets entrusted to him.