Geki Yaba Runner Anniversary Edition
Join Bumb, Berzerk, and Speedster as they run, jump, fly, glide and break their way through the magical lands of Gnomia to reach their mysterious destiny.
You can help them save the kingdom, find a princess and collect hundreds of precious lost socks.