Gems of Magic brings a match-3 game together with wonderful hand-drawn art with a story of magic, gems and adventure. Discover this mystical enchanted forest in a calm and relaxing world of spirits and magic. But a dark cloud is forming over the forest and Hurricane has kidnapped the Fuzzy family. It's now time to help the magic creatures to save the Fuzzy family and restore the magical forest.