Genesis Noir
You play as No Man, a watch peddler caught in a love triangle with other cosmic beings, Miss Mass and Golden Boy. When your affair turns into a bitter confrontation, you will witness a gunshot fired by a jealous god—otherwise known as The Big Bang. Jump into the expanding universe and search for a way to prevent or destroy creation and save your love.
With a focus on tactile puzzles and exploration, you’ll experiment with objects in small slivers of the universe to discover how they can be manipulated to progress your journey. Dial a rotary phone; destroy a civilization; plant a garden; improvise with a musician; create life—all in your search for a way to save Miss Mass.
The Big Bang isn’t just the birth of creation as we know it, it's also a gun blast frozen in time, with the bullet speeding towards the love of your life. You’ll jump into pockets of time, explore moments throughout the lifespan of the universe, and search for a way to change the course of destiny.