Genetic Disaster
Each of the 12 levels are procedurally generated for more variety and replay value.
Hordes of enemies are waiting for you but keep an eye on your environment, it’s dangerous and will adapt to your progress.
Upgrade your hero to build your own gameplay style and combine different ones to create the perfect team if you play with friends. Do you need a tank or a berserker? Make it happen!
Don’t feel like cooperating? A special PvP arena is also available: “Stool Wars” let 2 to 4 players fight against each other. No guns, only stools, explosive barrels and boost. Perfect to have a blast and settle scores.