Gerritory
Gerritory is a 4-player action party game with unique game rules and minimalistic visuals.
You and your friends control cube characters to move in various levels and color tiles to score points. The one who is behind the scoreboard can kill another player with a higher point by stepping on them. If you reach the goal point or have the highest point when the time is up, you win!