GetsuFumaDen: Undying Moon
GetsuFumaDen: Undying Moon combines intense roguelike hack-and-slash action with a stunning dark fantasy world, brought to life through the stroke of traditional Japanese art.
As the chosen leader and guardian of the land of the living, wield the otherworldy arsenal and powers of the Getsu clan as you descend deeper into the depths of Hell to eradicate the source of the cataclysm.
Inspired by the Japanese ukiyo-e art style, the world of GetsuFumaDen is as beautiful as it is deadly.
A reanimated demon lord, a colossal centipede, and a five-headed hydra are only some of the myriad massive and fearsome monsters and yokai standing in your way.
Defend yourself against their relentless onslaught and emerge victorious to descend deeper into the depths of Hell.
Master the rhythm of intense sword fighting action: pacing and timings of movements are inspired by Japanese martial arts.
Utilize the unique special moves of a wide range of weapon types including katanas, battle umbrellas and spears to outsmart your enemies.
Permanent upgrades, customizable weapons, and variable level progression provide new opportunities and challenges for every run.
The crafting process gives you complete control over the ability to collect, enhance and unlock abilities of main and sub weapons.
Utilize the unique power-up system to dynamically and strategically select enhancements.