This game is recreated and developed by CASCHA and JOEY.
[Ghost in the Pool] is a short black-and-white Japanese comic-style campus horror visual novel game.
But, there are always some brave people who believe or not believe it, and break into the natatorium at night, and meet the horrible creature there and with no return back.
1 to 2 hours of the fully interactive game, including 3 main endings and multiple branches. The specific game duration depends on the gameplay you choose.
More than 200 fully hand-drawn art resources, including portraits and scene backgrounds of all characters, and vivid comic strips.