Your soul has been trapped within the puppet Jack. Wander around and unravel the mysteries of the ancient inhabitants of the House of Frantic Pictures. Beware, though, strange pictures will suck you into a haunted world. Catch the ghosts and turn them into tasty apples.
Put your skills to the test and get hooked by a unique gameplay that combines action, strategy, reasoning and memory. Accumulate golden apples and gems to buy the keys of every room within the mysterious house.
Immerse yourself in a fabulous and detailed world where in every corner you will discover extraordinary creatures.
Enjoy the evocative hand-drawn art style. Animated for an adventure full of wonder and magic.
The compelling soundtrack and original sound effects bring the game world alive and real.