Ginger - The Tooth Fairy
"Ginger - The Tooth Fairy" is a 2D side-scrolling platform game. It is specifically designed for kids and newcomers to gaming. The fun and intuitive gameplay will put a smile on everyone's face. Ginger will explore various worlds filled with obstacles to overcome in order to find her magic teeth. The entire journey is educational and will teach important lessons about teeth to both children and adults alike - because healthy teeth are important and the subject should be fun, after all.