Glam is a hard, action packed acrobatic platformer game where you have to run, jump, climb and swing to make it to the exit without falling into the emptiness, getting hit by spikes and bullets, caught by goblins or squeezed by items.
Glam has the most unique ability in the video game history. She can grab branches and swing by using her hair. Controls are simple: three buttons and a joystick. Master your, swinging and jumping skills on the epic obstacles courses where each death is a lesson.
The levels are made with various items and enemies, each level rewards your climbing skills and agility. The levels are packed into 11 chapters, each chapter has its own unique peril: hanging cubes, goblins and skulls, sliding and spinning platforms, false floors, cannons, crates.
Teamwork is crucial in local co-op mode, where you will have to work together to reach the portals to unlock the next level. 60 challenging levels are waiting for two of you to explore.